Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα!

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε που έχουμε να τα πούμε...τα γνωστά...δικαιολογίες και φούμαρα με μια μικρή βάση αλήθειας...καθημερινότητα...δουλειά...υπερωρίες υπερεργασίες , μαθήματα και πάλι απ την αρχή...κάνα πλυντήριο κάνα ποτό κανένα παρεάκι στο τσακίρ κέφι...υποχρεώσεις και χόμπι όοοολα πίσω...φταίω εγώ φταις εσύ φταίει η μαύρη η τύχη φταίει ο Ερμής που είναι ανάδρομος η ζυγός δεν ξέρω...αυτό που ξέρω είναι ότι δεν αφήνουμε να μας κατατροπώσει η γκίνια..

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!!

Έστω και με καθυστέρηση έκανα επανεμφάνιση...σας αγαπώ με αγαπάτε το ξέρω!!Έχουμε πάντα πολλά να πούμε πολλά να γράψουμε...πάντα κατανοείτε και πάντα ξέρετε...!ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ!

Υ.Γ.:Προβλέπω να τα λέμε πιο σύντομα αυτή τη φορά!

Υ.Γ.:Επόμενο θέμα η μεθεπόμενο...πρόταση ταινίας και είδος μουσικής που συναντάμε σε αυτή και τι εκφράζει!



ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ!

2 σχόλια:

  1. Όλοι μας πάσχουμε από έλλειψη χρόνου κι η κατανόηση είναι δεδομένη!Χαίρομαι πολύ που ξαναγύρισες!Να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια διευκρίνηση μου επιτρέπεις να θέσω Στεφανία μου;
      Έχω τόση ώρα που προσπαθώ να βρω το άλλο σου ιστολόγιο... το "mysic"!Μου εμφανίζει σε προσκεκλημένους αναγνώστες!Μήπως είναι ενσωματωμένο στην ετικέτα δίπλα απ' την αρχική;Για να ησυχάσω..!χαχαα!
      Α, μην το ξεχάσω... επειδή βαρέθηκα ν' αποδεικνύω ότι δεν είμαι ρομπότ(έτσι λέει η επαλήθευση στα σχολιανά!), βγάλε την σε παρακαλώ(αν θέλεις φυσικά!), γιατί έχω στραβωθεί τελείως!
      Χαρούμενη καλημέρα!!!:-)

      Διαγραφή