Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ

    Και ξυπνάς δεν ξυπνάς το πρωί στην ώρα σου...εντάξει τι 8 παρά 15 τι 8 και 15!! Μια λεξούλα διαφορά...αλλά κυρία η δικιά σου...φτάνεις στη δουλίτσα σου (έτσι τις λέμε τώρα...ε έχω μια δουλίτσα...α τι τυχερή που είμαι κτλ κτλ!δεν θα το σχολιάσω άλλο νομίζω το πιάσαμε όλοι το νόημα!) με τη τσίμπλα στο μάτι και κουτσοκαταφέρνεις να βγάλεις αξιοπρεπώς τις ώρες εργασίες...και μετά...καθώς είσαι και "φιτ" (κι αυτό έτσι το λέμε τώρα...όχι αφραγγία για βενζίνη!)παίρνεις το δρόμο του γυρισμού με το ποδήλατο.Που πας καλή μου που θα κουτουλήσεις
σε κάνα δέντρο απ τη νύστα...και να ταν κατηφόρα να τσουλάς πάει στο καλό ...την ανηφόρα τι τι θες...!
     Όλος αυτός ο πρόλογος για έναν και μόνο σκοπό... το τι "σαράντα τι πενήντα τι εξήντα" δεν μπορώ να το νιώσω ... εδώ υπάρχει μια εμφανή διαφορά απ τα 22 στα 26...οπότε ΚΟΙΜΆΣΤΕ γιατί χανόμαστε!Α και το οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες...μπα ψέμα μου κάνει κι αυτό...
    Εδώ είναι και το σημείο που τα πράγματα παίρνουν σοβαρή τροπή και έρχεται η ενημέρωση να σας χτυπήσει την πόρτα...σύμφωνα με εγκεκριμένα άρθρα του διαδικτύου ο ύπνος είναι σημαντικότερος και απ το φαγητό..ένας άνθρωπος δεν μπορεί να παραμείνει ξύπνιος πάνω από 2-3 μέρες κ να λειτουργεί εγκεφαλικά και σωματικά κανονικά...ενώ για το ίδιο διάστημα νηστικός,ο οργανισμός μπορεί να αντεπεξέλθει.

Υ.Γ.1...άσχετο...αλλα ταιριάζει με τον τίτλο...έτσι για να ξυπνίσουμε!! http://www.youtube.com/watch?v=Q5i-icj9AYw
Υ.Γ.2...παραθέτω κι αυτό το άρθρο προς πληροφόρηση

3 σχόλια:

  1. Καταρχάς, καλώς σε βρήκα Στεφανία!
    Κατά δεύτερον, είμαι από τους ανθρώπους που -δυστυχώς- οι ώρες ύπνου μου είναι το πολύ και με το ζόρι 4 σε ολόκληρο το 24ώρο.... Καταλαβαίνεις! :) Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι κάνω ότι μπορώ για να μην είναι μόνο τέσσερις...πρέπει να φροντίζουμε τον εαυτό μας όσο μπορούμε...ΠΡΟΣΟΧΗ στη υπερκόπωση :) ..Τα φιλιά μου.Καλημέρα!

      Διαγραφή