Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΗ



Ωραιότατο αφίσακι εποχής ...δεν θυμάμαι...που όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τυπώθηκε...

    Και ναι φυσικά και είμαι εργαζόμενο κορίτσι σε πολυεθνική,αν αναρωτιέστε,και οκ καταλαβαίνω ότι το πιο πιθανό είναι να φάμε εμείς την πα#$%α αλλά...συγγνώμη,πού είναι η υποστήριξη του κόσμου μου λέτε;...ναι για αυτού που δεν έχουν λεφτά λέω κι όμως την Κυριακή αυτή τα βρήκαν και τα σκόρπισαν έστω στα λιγοστά μαγαζιά των μεγάλων εταιριών που βρήκαν ανοιχτά...
    Και ξέρω και καταλαβαίνω ότι κι εσείς θα μου πείτε...και γιατί πήγε το προσωπικό κυρία μου...γιατί πολύ απλά είμαστε αναλώσιμοι με ανάγκη οικονομική που δεν μας παίρνει να κάνουμε έξαρση.Αν υπήρχε ομαδική συμφωνία οκ!!Όσοι βεβαίως έχουν μπει στη θέση αυτών των εργαζομένων θα ξέρουν πως αυτές οι συμφωνίες με πολλά άτομα σε μαγαζιά,εταιρίες κτλ δεν είναι τόσο εύκολη.
    Σαν τελείωμα αυτού το κειμένου θα ήθελα να συμπεριλάβω τις "ευχαριστίες μου"για τη δράση όλων αυτών ,των ομάδων-κομμάτων η ότι άλλο είναι,που τόσα λένε τόσα ακούμε αλλά καμιά σημαντική προσπάθεια δεν είδαμε.


Υ.Γ.1 :Η αλήθειά όμως είναι πως η περισσότερη αίσθηση οργής είναι απέναντι στον κόσμο και τη συμπεριφορά του σύμφωνα με τους εργαζομένους...συμπεριλαμβάνω κι εμένα φυσικά σε αυτούς(δεν βγάζω την ουρά μου απ'έξω...).

Υ.Γ.2 :Όχι άλλο κάρβουνο...κι αυτό πάει στην κλασική ατάκα που χιλιοακούσαμε.."Αχ καημένοι ανοιχτά την Κυριακή..τι σας κάναν...".....ΑΥΤΟΙ η ΕΣΕΙΣ που μας επισκεφθήκατε Κυριακάτικο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου