Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Φαντασία μου πλανεύτρα φάε μάτια ψάρια!

    Ωραίο πράγμα η φαντασία.Αν σκεφτείς πόσες χαρές και πόσες λύπες οφείλονται σε αυτή θα συνειδητοποιήσεις ότι βρίσκεται σε υπερβολικό βαθμό στην καθημερινότητα μας!Απ' το να φανταστείς τον πρωινό μυρωδάτο καφέ σου μέχρι την πιο περίεργη σεξουαλική η μη ιδανική στιγμή.Κι αυτά υποπτεύομαι πως θα τα σκεφτεί κάποιος που έχει θετική αύρα και θετική διάθεση...για τον αρνητικό τύπο δεν είμαι σίγουρη τι θα σκεφτεί...ίσως ένα ανύπαρκτο η και υπαρκτό κέρατο...ίσως ότι πατάει κακά (δε λέω σκατά θα ρίξω το επίπεδο...)
    Προσωπικά έχω να πω πως είμαι πολύ χαρούμενη που την έχω στη διάθεσή μου και την χρησιμοποιώ καθημερινά... Φαντάζομαι πως θα ντυθώ πως θα φερθώ πως θα περάσω ανάλογα τις επιλογές μου αλλά και πάρα πολλές φορές φαντάζομαι πώς θα μαγειρέψω. Αυτή τη φορά πλησιάζουν τα γενέθλιά μου και φαντάστηκα πώς θα φτιάξω τα ιδανικά κεράσματα εύκολα,απλά και οικονομικά!

     Βαθμός δυσκολίας: ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!

500 γρ κουβερτούρα,2 πορτοκάλια,choco pops

Σ'ένα μπεν μαρι λιώνουμε την κουβερτούρα,βγάζουμε τον μπενμαρι απ'τη κατσαρόλα που είναι στη φωτιά και προσθέτουμε ξύσμα απ'τα πορτοκάλια,χυμό απ'τα πορτοκάλια και μπόλικα choco pops με το μάτι.Ανακατεύουμε καλά και ύστερα μ ένα κουτάλι κάνουμε βραχάκια (όπως πέφτει η κουταλιά) σε αλουμινόχαρτο.Αφήνουμε να στεγνώσουν και μετά από λίγο τα βάζουμε στο ψυγείο.

Εγώ έβαλα και κάθε βραχάκι ξεχωριστά και σε αλουμινόχαρτο.Έτοιμα για κέρασμα!



    Έτσι λοιπόν λειτούργησε η δική μου φαντασία χθές!Δοκιμάστε το!Ευχηθείτε μου να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα αν αποφασίσω να κάνω και κάνα τραπέζι. Αναμένω προτάσεις.Τα απαραίτητα συστατικά είναι τα εύκολα και οικονομικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου