Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

   ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ


Και καθώς αποφασίζεις να πιεις έναν πρωινό καφέ...ο πρωινός γίνεται μεσημεριανός...και το κεφάλι σου βράζει γιατί προσπαθείς να ταξινομήσεις τις δουλειές σου κι όμως πάντα βρίσκεις κάτι άλλο να κάνεις από αυτά που πρέπει...και τι σημαίνει πρέπει...
   Κι εδώ έρχομαι για να λύσω μόνη μου την ίδια μου την απορία...μα αφού τα πρέπει μου τα έχω πλέον συντάξει εγώ (ευελπιστώ δηλαδή και για μένα και για σας έτσι να συμβαίνει)... γιατί δυσκολεύομαι τόσο...μια λέξη νομίζω ταιριάζει σε αυτήν την κατάσταση... ΦΟΒΟΣ ... 
   Φόβος μη βαρεθείς...μα αν δεν ξεκινήσεις πως θα βαρεθείς;...
Φόβος μην δεν τα καταφέρεις...μα αν δεν προσπαθήσεις πως θα μάθεις αν θα τα καταφέρεις;...
   Nομίζω έχει έρθει η ώρα να καταπολεμίσουμε με αργά και σταθερά βηματάκια φοβίες...ποιες πως γιατί...θα τα εξερευνίσουμε σιγά σιγά...είτε παρέα είτε χώρια!Και αυτό και άλλα πολλά!


Υ.Γ. Καλώς σας βρήκα και εγώ και ο χειμώνας γιατί όλα δείχνουν πως ήρθε και αυτός!Καλό μήνα να έχουμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου