Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Και τελικά τι είσαι?

      Λες καλημέρα στον εαυτό σου!Ανοίγεις τον υπολογιστή ,πολλές φορές πριν καν φτιάξεις καφέ,και σε πιάνει η ανάγνωση,τα άρθρα,ο καταιγισμός ιδεών,οι σκέψεις,η θύμηση .Πολλές φορές αργώ να γράψω λόγω έλλειψης ιδεών άλλες λόγω υπερβολικού μποτιλιαρίσματος ιδεών στο κεφάλι μου.Σήμερα απλά γράφω διότι ήρθε στη θύμηση μου ένα πρόσφατο συμβάν διαβάζοντας ένα άρθρο.




      Κατ'αρχάς θα ήθελα να αναφέρω πώς το άρθρο έγραφε για έναν συνάνθρωπο μαύρου χρώματος όπου είναι γεννημένος στην Ελλάδα,οι γονείς του είναι από άλλες χώρες,κι ενώ ο άνθρωπος αισθάνεται Έλληνας,υμνεί τον ελληνικό ύμνο,ζητοκραυγάζει για τις ελληνικές ομάδες,μια μέρα του λένε δεν έχεις χαρτιά,πρόβλημά σου μέχρι να δούμε τι θα σε κάνουμε κρατητήριο και λογικά απέλαση να πας από εκεί που ήρθες."Μα εγώ ήρθα από εδώ".Το παιδί στο άρθρο απλά εκφράζει τον πόνο του και τη δυσαρέσκειά του...το πόσο πίσω τον πήγε η γραφειοκρατία απλά και μόνο περιμένοντας συνέχεια τα χαρτιά.Έχασε το δικαίωμα ξαφνικά να ανοίξει επιχείρηση να ακολουθήσει το ρυθμό σταδιοδρομίας άλλων ανθρώπων παρά την θέληση που είχε, απλά και μόνο γιατί έπρεπε να κυνηγάει τα χαρτιά. 
     Εγώ λοιπόν με αφορμή αυτό το παιδί και τη δική μου αίσθηση πως δεν είμαι ρατσίστρια,και θα προσπαθήσω να παραμείνω έτσι ακόμα κι αν οι γύρω μου το θεωρούν λάθος, ήθελα να γράψω για το συμβάν που προανέφερα.Πρόσφατα στο μαγαζί που εργάζομαι ένας άνθρωπος πακιστανικής προέλευσης αποπειράθηκε να μας κλέψει κάτι.Ίσως η πείρα ίσως το γεγονός ότι κάτι δεν πήγαινε καλά,το πήρα χαμπάρι,παρ όλα αυτά θεωρήθηκα ότι δεν είχα σωστή αντίδραση,ιδιαίτερα βλέποντας έναν τέτοιο άνθρωπο και θα έπρεπε να το είχα χειριστεί πιο σωστά.



    Το παιδί το αναγνώρισα στο δρόμο την ίδια κι όλλας μέρα, καλέσαμε την αστυνομία και του έγινε μήνυση.Οπότε θεωρώ αφού έπραξε λάθος του άξιζε,άλλωστε από ότι φάνηκε έπραττε συχνά τέτοια λάθη. Μαζί με το παιδί όμως έπιασαν και δυο φίλους του που ήταν παρέα στο δρόμο.Δεν ξέρω αν τα παιδιά αυτά είχαν ιστορικό,δεν μας ανέφεραν κάτι στην αστυνομία,κι αυτό είναι περίεργο διότι πριν καλά καλά πούμε οτιδήποτε,για τον "κακό" της υπόθεσης τα είχαμε μάθει όλα.Το μόνο που έμαθα είναι ότι δεν είχαν χαρτιά κι ότι θα τους έστελναν προς απέλαση.
     Δεν λέω δίκαιο και λογικό αφού πιάστηκαν χωρίς χαρτιά κι επίσης δίκαιο και λογικό διότι αποκλείεται να μην ξέρεις με ποιον κάνεις παρέα.Αλλά μα την αλήθεια μου δεν μ'άρεσε που πιάστηκαν και αυτά τα παιδιά με δική μου ευθύνη και ο λόγος είναι απλός,εδώ δεν έχουμε να φάμε καλά καλά,άμα ήμασταν στη θέση τους πώς στο καλό θα βγάζαμε χαρτιά η ακόμα και πώς θα φεύγαμε από εδώ.
     Για το τέλος άφησα αυτό και μόνο,μου χει τύχει να μας κατακλέβουν και Έλληνες σε κατάστημα όπως και μου χει τύχει να αφήνουν λεφτά μετανάστες στο μαγαζί, αλήτης δεν γεννιέσαι για μένα... γίνεσαι....Δεν ξέρω πιο είναι το σωστό για τους άλλους,ξέρω πιο είναι το σωστό όμως για μένα.Δεν ξέρω λοιπόν αν ΕΣΥ είσαι...εγώ πάντως δεν είμαι.

Υ.Γ.1 : Τονίζω ότι δεν υποστηρίζω την παρανομία σε καμία περίπτωση.Συμφωνώ στη νομιμότητα με τα σωστά κριτήρια και στην καλή συμπεριφορά ίσα σε όλους τους ανθρώπους που το αξίζουν σύμφωνα με  τη συμπεριφορά τους.

Υ.Γ.2 : Μην ξεχνάμε πως πολλοί Έλληνες υπήρξαν και συνεχίζουν να είναι και επιπλέον να προσθέτονται κι άλλοι, ιδικά με τα νέα δεδομένα στη χώρα μας, μετανάστες.


2 σχόλια: