Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

μιαμ μιαμ...αυγουλίλα!

Πανεύκολη και πολύ ελαφριά συνταγή (αν φυσικά το θέλουμε...)


ΥΛΙΚΑ :

  •  2 αυγά 
  • τυρί τριμμένο (αν θέλετε και με χαμηλά λιπαρά) ....εγώ θα ρίξω και λίγη φέτα... 
  • μανιτάρια (είτε κονσέρβα κομμένα είτε από το μανάβη σας) 
  • 1 (η και μισό μιας και φτιάχνω ατομική μερίδα) κρεμμύδι ξερό 
  • ίσως και καμιά πιπεριά είτε πράσινη είτε κόκκινη (εμένα χωρίς διότι δεν διαθέτει το ψυγείο μου σήμερα...)
  • ντομάτα ψιλοκομένη με λίγο απ το χυμό της(μπορείτε και πάλι να χρησιμοποιήσετε είτε  απ τον κήπο σας είτε κονσέρβα)

Βράζω για λίγο την πατάτα με τη φλίδα (να μισοβράσει).Χτυπάω και τα αυγά μου σε ένα πιάτο.Σε αντικολλητικό τηγάνι τσιγαρίζω με ελάχιστο λάδι (γιατί είμαι κ φιτ πανάθεμα με) το κρεμμύδι,τα μανιτάρια και τις πατάτες (και ότι άλλο λαχανικό μου έρθει να βάλλω).Αφού καλοτσιγαριστούν (αν δούμε ότι δεν φτάνει το λάδι επειδή θέλουμε να βάλουμε λίγο, μπορούμε να προσθέσουμε και ελάχιστο νερό) προσθέτουμε το τυράκι και αμέσως μετά τα χτυπημένα αυγά.Μπορούμε να αφήσουμε την ομελέτα μας έτσι η και να προσθέσουμε και ντομάτα όπως έκανα εγώ...







εγώ τη συνόδευσα με βραστά χορταράκια απ'τον κήπο της μαμάς!



ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου