Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Αρρώστια!

     Υπέροχη μέρα και σήμερα πάλι!Μια δόση βροχής και κακοκαιρίας που εμπνέει περισσότερο χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα και μια δόση μελαγχολίας που σε μικρά ποσοστά καταφέρνει και είναι χαριτωμένη.Τρίτη συνεχόμενη μέρα με ξύπνημα από έναν σκληροπυρινικό βήχα άλλα δεν πτοούμαστε, χρησιμοποιούμε ότι υπάρχει σε φυτικό προϊόν (καραμέλες,σιρόπια),χτυπάμε και πέντε έξι τσαγάκια την ημέρα και όλα ακόμα τα βλέπουμε να πηγαίνουν προς το καλύτερο!



    Και το θέμα μας για σήμερα είναι πως αντιμετωπίζουμε το κρύο αλλά και το κρυολόγημα.Δεν έχω ιδέα ποια είναι η πιο σωστή και οικονομική λύση της εποχής.Εμένα ο καλός μου μου φέρε ακόμα μια σόμπα-καλοριφέρ στο σπίτι, μιας και είχα μόνο άλλες δυο!Βέβαια οφείλω να παραδεχτώ ότι αυτή είναι πιο"Ντούρασελ!"Επίσης πρέπει να αποδεχτώ πως η ανάγκη για ένα μέσω θέρμανσης είναι μεγάλη.Με τα δικά μου οικονομικά τις πιο ζεστές(ο θεός να της κάνει) μέρες και νύχτες, όπως έχω ξανά αναφέρει(αλλά θα προσθέσω κι άλλα,πιο πολύ κρύο πιο πολλά αξεσουάρ!),κάνω τη δουλεία μου με ένα μπουρνουζάκι πάνω από δυο τρεις μπλούζες,κάλτσες γκέτες και κασκόλ!Α, αν δεν είναι μπουρνούζι θα ναι κουβέρτα!Άλλα τις πιο (η καλύτερα να πω τις πάρα πολύ) τσουχτερές μέρες η σόμπα παίρνει φωτιά ίσα και μια ώρα!!
    Φυσικό και επόμενο λοιπόν ήταν να φτάσω στο επόμενο θέμα και εδώ στη θεωρία αλλά και γενικά στην πράξη και να "πλευριτωθώ"όπως έλεγε η γιαγιά μου (να περνάει καλά εκεί που βρίσκεται!!).Εδώ σε θέλω μάστορα,και τώρα τι κάνεις που και αρκούδα να ντυθείς καλή δουλειά δεν γίνεται;Απλά τα πράγματα,κάνεις τα γιατροσόφια της πρώτης παραγράφου, χρησιμοποιείς λίγο πιο εντατικά την σόμπα-φούρνος,ίσως καμιά φορά να χρησιμοποιείς και συνδυασμό κουβέρτα μπουρνούζι και όλα αργά και σταθερά θα φτιάξουν!

Υ.Γ.1 :Το μέλι που κάνει καλή δουλεία με το λαίμο παίζει παντού!Σε τσάι θές σε φέτα ψωμάκι για πρωινό.Στα 352 μελομακάρονα που πιθανόν να τρώμε (έβαλα και εσάς μη νοιώθω μόνη!)!

Υ.Γ.2 :Γιατροσόφι για το οποίο με ενημέρωσαν φίλοι και δεν ήξερα μέχρι πρότινος.Αν ξυπνάτε λόγο κρυώματος από βήχα το πρωί βάλτε μια καραμελίτσα στο στόμα σας προτού πέσετε για ύπνο...κάνει δουλειά!Μου εγγυήθηκαν βέβαια ότι δεν πνίγεσαι αν και ακόμα το χω άγχος. Πάντως χθες το δοκίμασα και ακόμα ζω...

Υ.Γ.3 :Ακόμα σκέφτομαι εκείνη τη θερμοφόρα πλάτης και αυχένα που βρήκα σε γνωστό σούπερ μάρκετ αλλά δεν πήρα...λες να έκανα βλακεία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου