Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

SOS

    Με μια βδομαδούλα απουσία κι ελπίζω να σας έλειψα κατ'αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αγαπητό Niko Mous που εγκάρδια μου έστειλε ένα βραβιάκι μέσω του blog του "antithetoikosmoi" και θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου και να τον συγχαρώ για τα κείμενά του αλλά και να κοινοποιήσω μέσω αυτού ένα κείμενο προς έκκληση βοήθειας.

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΙΜΑ.

Συνάδελφος που νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο ΓΝΝΘΑ Σωτηρία χρειάζεται επειγόντως αίμα.Κάνουμε έκκληση για βοήθεια.Όσοι μπορείτε να βοηθήσετε θα σώσετε μια ζωή.Επικοινωνήστε στο 6975885691.Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε!

Πηγή : osiaefxi


1 σχόλιο:

  1. Να 'σαι καλά Στεφανία μου κι ελπίζω να πάνε όλα καλά!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι πολύ που μπορώ να βασίζομαι σε μια ακόμα έκκληση βοήθειας!Μόλις διαπίστωσα πως έχεις κι άλλο ιστολόγιο και θα το επισκεφθώ!Χαρούμενη καλημέρα!!!

    Υ.Γ.:Αν θες γλυκιά μου απενεργοποίησε την επαλήθευση, γιατί ο στραβούλιακας δε βλέπω ούτε με τα γυαλάκια μου!χαχααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή